tisdag 31 januari 2012

Hej Alla Puzz-Gurkor <3333
Föråt för att jag inte bloggade i går men asso jag har så mycket att göra så jag hinner inte. Tyvärr kommer det inte var några bilder på inläggen som kommer på  ca. en vecka, det har nämligen hänt en sak med mitt batteri i kameran så farsan får hjälpa mig när han kommer hem från Bankok (Th:s huvudstad).

Måndag
Helgen är slut och veckan börjar. Det är både kuligt =) och okuligt =( Det är super kuligt att träffa alla kompisar igen, men det är okuligt att plugget börjar. Det började med Måndags-Samlingen och det var lika tråkigt som vanligt… Sen gick skoldagen som vanligt rulland på. När skoldagen var slut kom skol-sjussen och hämtade oss. När jag kom hem åt jag mellis, syrran hängde med en kompis hem så jag och mommo & moppa blev ensamma utan odågan 3:) Sen åkte vi och badade på Casaurina <3 När vi badat färdigt skulle vi hämta henne men jag viste inte vilket hus hennes kompis bodde i så vi fick går runt och leta ett litet tag…

Tisdag
Idag var jag i skolan som vanligt, vi hade musik och då lärde jag spela refrängen på "Smoke On The Water"… Juste förra musiken så spelade Olivia upp en låt som jag sitter och lyssnar på nu, jag blev helt tagen sååå bra (jag kan inte så mycket om musik, så ni har säkert hört den innan), låten heter "Someone Like You" med "Adel" (jag kan inte så mycket om musik, så ni har säkert hört den innan). Astrid spelade upp låten "Price Tag" med "Jessie J". Efter skolan gjorde jag sånna där fläter som man kan göra när man reser utomlands, men jag gjorde inte hela håret utan bara halva (bilderna är från datorns kamera).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar