måndag 9 januari 2012

VARNING tråkig dag

Sawadika!!!
Idag har jag varit inne på FB typ hela morgonen, sen åt jag 2 rostade mackor utan någonting på (det är så jobbigt att plocka fram och till baks). Sen var jag inne på FB igen, sen gjorde jag typ 140 sittaps. Bråkade med syrran lite (det gör jag iförsig alltid) och sen åt vi lunch. Kl. 17.00 åkte vi ner till "Slow Down" och åt middag, vet ni vem jag träffade där? eller ja träffade och träffade, jag sår "Tobbe Trollkarl", han var typ på semester… Sen åkte vi hem, jag duschade med hårinpackning (eftersom skolan börjar i morgon), sen målade jag naglarna, det blev typ super FAILAT, jag är så sämst på att måla naglarna =( Och nu sitter jag här, gud sån tråkig dag alltså. I morgon börjar skolan =(, men det ska ändå bli roligt att träffa alla kompisar igen =) och det kommer ju börja 7 nya ellever, så det ska bli roligt att lära känna dom =)
PUZZI PUZZI :* :* <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar