onsdag 1 februari 2012

Gipsfigurer

PUZZ PUZZ på er som läser!!!!
Vet ni vad? Jag har fixat min kamera =D, men jag vet inte hur jag liksom tryckte in och ut batteriet typ lite bara =) Vet ni vad igen? Jag har kommit på att jag ska bäretta om ett ämne som vi haft under dagen varje gång jag bloggar =) Idag är det speciella ämnet NO. I fredags förra veckan hade vi prov, det var typ jätte svåra frågor. Men idag när min NO lärare visade upp resultatet så sa hon att hon hade tagit med några svåra frågor som hon inte trodde  att vi kunde. Men jag är nöjd med mitt resultat 39/46 =) 7 fel… men ändå. Det har varit en sån varm dag idag asso, så vi beslöt oss för att åka ner och bada =) efter jag gjort läxorna =( Syrran ville se var mommo & moppa skulle bo och mopps ville ta massage så jag fick måla gips figurer när de andra gick =) Det här målade jag:

En snigel <3

En delfin <3

Lite på mitt ben <3


Lite på mitt andra ben (några namn i klassen här i Th) <3


Och mitt fina ansikte <3

När vi var klara åt vi på "Bajen"

Puzzi Puzzi <3 :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar