söndag 15 januari 2012

Klong Kong

Sawadeeka!!!
Idag är det sön. och sista dagen på heljen =( Det känns som om heljen är för kort liksom, kan det inte vara tvärt om, 5 dagar helj och 2 dagar i skolan…

Igår så hade vi ju värsta dunder festen här, det var våran fam., fam. Ellertsson, fam. Larsson och fam. Hegbart (Ellz (Ellas) familj). Vi åt tonvis med godis och kollade på "Marmaduke" och "Solsidan", jag och Ellz körde även lite hänga gubben på hennes morsas iphone =) Alla gäster gick hem kl. 23.45 typ

I morse vaknade jag typ 11.00, men jag låg kvar i sängen i typ 35min. Sen gick jag in på min älskade dator och kollade lite, och efter en stund åt jag å fam. brunch. När vi åt bestämde vi oss för att åka till "Klong Kong" (en strand) och vara där ett tag.
     Det första jag gjorde när jag kom dit var att snorkla lite med morsan på stranden, det var lite grumlig och så fans det inte så färgglada fiskar =( Sen solade jag ett tag och sen tog jag och syrran ett dopp i poolen, när vi hade badat färdigt färdigt solade jag lite igen.
     När vi kommit hem spelade jag och syrran nintendo, och sen duschade jag. Idag åt vi rester till middag eftersom det blev så mycket kvar sen igår. Fast jag åt havregrynsgröt i stället ;)
PUZZ Å GONATT <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar