fredag 13 januari 2012

Fotband

Sawadeeka!!!
Igår var det fre. den 13:de… Men som tur är har det inte hänt nått läskigt. Efter lunchen idag fick vi godis. Igår i skolan var det fre. samling, det skulle ha vart 0:an som uppträdde men eftersom veckan började på en tis. och att alla är nya så var det Helena (vår rektor) som babblade på… Pappa var och vindsurfa så han var inte där… När samlingen var slut stannade morsan åh jag kvar och babblade lite med Ellz päron och med min lärare (Anders). Sen gick jag, morsan och syrran till Moon's bar and resturant (restaurangen som vi äter lunch på) där var det gratis glass <3 Jag tog en glass med 3 kulor och när jag ätit upp tog jag en till med gelé sås och strössel (smaskens). Sen skulle morsan på massage, och då gick jag och syrran till "Indiana" eller som vissa säger "Pass-Bar". Där fick jag ett fotband:

Fotband

När morsan var klar åkte vi hem och åt middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar