måndag 23 januari 2012

Lör & Sön & Mån

Lördag
Vi åkte till "Some Where Else" (en resturang) och var där ett tag. Sen åkte vi till "Kura Nidnoy" (en resturang) för våran kompis fyller år på sön. Efter åkte vi hem till några andra kompisar som bor på "Sai-Nam"

Söndag
Syrran åkte till kompisarna som vi var hos i lör. Jag hängde med och lämna, när vi kom dit började morsan prata med kompisens morsa. Sen blev det lunch och då var i fortfarande kvar, så vi åt middag med dom sen hämtade morsan mina badkläder. När hon kom tillbaka badade vi lite på "Sai-Nam". Sen kom några andra kompisar och skulle äta. När de ätit färdigt gick vi hem till dom och åt glass och badade i deras pool.

Idag (Mån)
Idag börjad skolan. Det händ inte så mkt speciellt. Men idag kom Mommo & Poppa (Mormor och morfar) vi har typ inte träffats på 6 monader. De hade tagit med sig typ 30 filmer och min kusin hade tagit med sig presenter till oss. Jag fick 2 örhängen så jag har räknat mina örhängen nu, de 27  par =O jag fick även värmeljus. Mommo & Moppa hade tagit med sig 3st KP tidningar till mig.

Kramis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar