lördag 7 januari 2012

Mys-Pys

Sawadika!!! (hej på thai)

Idag vaknade jag (som alla månar). Det första jag gjorde var att gå in på FB och kolla läget, det var bra =P Efter det åt jag frukost, gick in på FB igen. Dagen innan (igår) hade syrran bestämt med en kompis att de skulle sova över, så kl. 15.00 åkte hon och farsan ner till kompisen. PUST!!! Sen bakade jag och morsan bullar (smaskens), när morsan var på WC:n passade jag på att äta upp hela degen (ok, jag överdriver). Bullarna blev verkligen goda, sorry för att jag inte har nån bild på dem men jag glömde. När bullarna var klara skulle jag och morsan yoga lite, men asso jag tycker att jag är ganska vig, morsan är vigare än mig :O Men asso hon på videon (hon som visade hur vi skulle yoga) hon kunde böja kroppen åt alla håll. Jag fattar inte. Sen satt jag mig och läste lite.

(Jag är värsta bok slutaren så jag tänkte att jag skulle låna många böcker under lovet, hällts en serie, jag valde typ "HABIB". Läs inte dom, de är så dåliga, om de hade varit bra böcker skulle jag läst ut alla nu, men jag är bara på andra boken. Asså det händer typ inget.)

Var var jag? ja juste, jag satt och läste. Sen åkte vi till "Funky Fish" och åt middag. Här är en fin bild på solnedgången:
(klicka på bilden om ni vill se den större)

Masten i mitten är en tsonami varnings mast

Ja, nu sitter man här med missen (Tiger) i knät, en kopp choklad, med musik i öronen (Whats Makes You Beautiful med One Direction) och glor på bloggen <3 och FB, så mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar