lördag 28 januari 2012

Hej Alla Goa Och Glada Bloggläsare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag måste verkligen be om ursäkt för att jag inte skrivit på 3 dagar men jag har inte hunnit nu när Mommo & Moppa är här =(

Torsdag
Kommer inte ihåg =(

Fredag
Igår (fre.) var det "Fredags-Samling" det var Syrrans klass tur att visa upp. De hade en talang jakt, de var några som trollade, några bollade med en pingis boll, och några (syrran är inräknad här) sjöng. Syrran och en kompis sjöng "Välkommen In" med Veronica Maggio. Nu kan hon låten utantill och sjunger den jämt. Efter "Fredags-Samlingen" åt vi glass jag tog 2 kulor en Lime och en "Chocolate Chip"tillsammans kostade de 4kr =O (och kulorna är BIG) Sen åkte vi ner till "Nobel House" och badade i poolen.

Idag (Lördag)
Vi gick upp tidigt för vi ska på snorkel utflykt idag till "Koh Rok" =) =) =) Sen åkte vi ner till "Lanta Loft" (där vi ska bli upp plockade)
     Det tog 45 min att åka ut till "Koh Rok" men det är så kul eftersom det guppar så mycket. Det var jätte klart vatten men tyvärr har jag inga bilder. Jag kan fridyka så jag dök ner på ungefär 7m djup. Det är superkul men man får lite ont i öronen, jag vet, jag vet, att man ska tryckutjämna men det är inte så lätt. Vi såg ban annat en fisk som var en halvm. lång och 35cm hög =O den var super stor. När vi kom iland skulle vi äta men runt mat bordet gick det runt massor av varanar. Här är lite bilder från utflykten:


En sån här båt åkte vi med

Varaner
-Mums!
Klamp, Klamp

Och här har vi tämjaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar