söndag 29 januari 2012

Hola Amigos!!!!!!!!!!
Igår innan vi gick och la oss bråkade jag och syrran, sen låste hon ni sig i vårt rum så jag var tvungen att sova hos päronen. Jag vill inte sova naken så jag var typ tvungen att sova med kläderna på (MYSIGT!)

Jag vaknade av en Puzz av morsan, de skulle nämligen åka till "Bankok" (Thailands huvudstad) och "Chang Mai" (om de nu stavas så, en stad i norra Th) i 6 dagar, så mommo & mopps" ska vara "barnvakt" till oss. När de åkt åt vi frukost sen var jag inne på min dator och sen kom ett bråk igen. Det här bråket var inget vanligt bråk utan ett sånt när syrran hotade med att ta fram kniv… Men som tur dog jag inte jag fick bara ett rivsår på vänster sida av magen/bröstet som är ca. 15cm =O (bokstavligt). 09.00 kom mommo & moppas hyrbil som vi ska kunna åka runt i nu när vi inte har mopparna. Sen kom det en katt som var jätte skabbig, den hade typ blivit biten av hundar också… Vi lät den vara och åkte till "Some Where Else" i stället och badade. När vi kom hem Skypade jag lite med Filippa P. Katten var fortfarande kvar, den ville ha mat men det fick den inte så vi lämnade in den till "Lanta Animal Welfer" (ett ställe där de tar hand om hemlösa och skadade katter och hundar. När vi kom hem åkte vi till "Casaurina" och badade lite igen. När vi kom hem Skypade jag lite med FS (Felicia S), sen startade ett nytt bråk mellan mig och syrran. Hon låste in sig i badrummet och sen låste inifrån och gick ut… Vi var tvungna att kalla på en låssmed som kunde låsa upp… det tog typ 25min och han sa att det brukade ta ca. 10min MAX. Men nu ska vi snart äta middag så vi ses morgon.

Vår nya hyr bil

Min sötaste gulleplutt <3

Här är han igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar