söndag 8 januari 2012

NobelHous

Sawadika!!!
Det första jag gjorde när jag vakna var att gå in på FB och kolla läget, det var bra. Sen åt jag frulle, farsan har köpt en vindsurfingbräda (det var länge sen) så direkt efter åkte han ner till "Nobel-Hous" (där hans vindsurfingbräda står). Kl. 14.30 åkte jag och morsan och hämtade syrran, sen åkte vi också ner till "Nobel-Hous". Först åt vi lunch, sen gick alla ner till havet och badade, när vi hade badat klart gick jag och syrran till poolen. "Nobel-Hous" tycker jag har bästa poolen på hela "Lanta" (ön vi bor på), den är nämligen 2,40m så det är roligt att dyka i den. Men klumpig som jag är så glömde jag såklart cyklopet hemma. Sen solade vi lite, gick en promenad på stranden och badade lite till. När farsan hade surfat klart åkte vi hem…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar