söndag 19 februari 2012

Hej!!!!

Hej Puzzgurkor!!!

Igår hade jag det väldigt najsigt ska jag säga!!! Vi åkte på en moppeutfyckt till "Lanta Old Town" jag, morsan och farsan och då shoppade jag en lite tröja <33 Sen åt vi lunch på "View Point" jag tog en "Phad Thai" men den var för stark så jag fick en ny^^ På kvällen kom Kasper och Lisa och deras päron och Alice och hennes päron hem till oss på knytis. Det var super kul! vi kolla på film och Kasper lärde mig att spinna med poyerna! Imorgon har vi studiedag fast jag och syrran måste ändå plugga =( för vi ska åka till "Koh Mok" nu i helgen och då ska vi vara lediga på fre. så vi måste vara lite före…

Titta vem som ville komma in i morse

Mitt nya linne <33


Idag har vi hängt på "Some Where Else" hela dagen <33 Jag tog en massage, solade, badade, lekte med en vovve, köpte glass mm. Nu ska jag snart gå och dusch så vi ses imorron <33
PUZZI PUZZI <33 <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar