måndag 27 februari 2012

Koh Mok

Hej!!!
Nu ska jag berätta historian om "Koh Mok" innan jag bortförklarar mig ;)
Kl. 09.00 åkte vihär i från "Koh Lanta" till "Koh Mok" med en passbåt, det tog ca. 2 och en halv timma att komma dit. När vi kom till "Emerald Cave" bytte vi till en long-tail-boat som tog oss till Hotelet "CHarlies". När mammsen boka fanns det bara små vasshyddor kvar så vi var tvungna att bo i en sånn =( Ingen AC, ingen fläkt, hål i väggarna, ingen garderob, inge varmvatten och superlitet. men efter vi hade ätigt fråga vi om det fan snågra "medelklassrum" kvar, och japp!!! Så då flyttade vi in i ett sånt istället, men när vi äntligen packat upp allt så gick strömmen, men så klart fixade det sig tills strömmen gik igen efter några min^^ och så höll det på ett tag. Så vi fick flytta till en Suite^^ Dagen efter åkte vi till andra sidan ö till ett resort som heter "Simalay", det låg ute på en udde och alla bungalows hade "seafront". Sista dagen slappade vi bara.

I söndags anlände vi till "Koh Lanta" igen med spead-boat, och då flyttade vi hit til "Lanta Recidence" Men vi hade inget internet igår så det var därför jag inte skrev =( Hinner inte ladda upp bilder idag, men gör det nog imorron ;)

En Bild hinner jag me^^ Det är en Long-Tail-Boat <3

PUZZI PUZZI

1 kommentar:

  1. Hej! Saknar dig!
    Och du frågade om jag skulle ha film/mys-kväll med Ella från Thailand men nej, jag har en till kompis som heter Ella, men det vore super kul om dom som gick i skolan i Thailand skulle ha mys/film-kväll tillsammans när alla kommit hem!

    Kram Kate! <3

    SvaraRadera