torsdag 2 februari 2012

Klassens-Dag

Tjabba, Tjena!!!!!!!!
Idag var det "Klassens-Dag" =) För 2 veckor sedan fick alla klasser välja vad de skulle göra på "Klassens-Dag", de yngsta skulle åka till "Old Town" några skulle vara på stranden och leka, några skulle vara i sina klassrum och pyssla och kolla på film, men våran klass valde nog det roligaste (de var 2 klasser till som valde samma sak men en av de gjorde på kvällen och en av de gjorde på ett annat ställa (ett sugit ställe)) Vi valde att "Paddel Boarding:a på stranden (vi hade även kajaker). Det var superkul!!! Dagens schema: (kommer inte ihåg tider)
*5-kamp
*Glass
*Paddel Boarding
*Lunch
*Paddel Boarding
*SLUT
Först var vi ute på vattnet på alvar, innan trodde vi att det skulle vara jätte svårt, men det var jätte lät. När alla var trygga började vi stoja och busa. Jag mins en grej så klart. De satt typ 4 på en bräda och jag var själv på min, sen åkte de med 4st mot mig, vi stannade sida vid sida. Sen skulle en av de hoppa över till min bräda, men just då sköt jag ifrån från deras bräda så att alla trillade i och han som hoppade gjorde en "Farbror-Melker" =D Alla gapskrattade det var så kul =)
Jag tog med kameran men glömde att ta bilder =( Men som tur är har jag hittat lite bilder på hemsidan =)


Bilden är inte från idag =( och idag fick vi även stå på brädorna =)

Plums!

När skolan var slut gick jag hem till sötaste Ellz. Vi badade i hennes pool. Gjorde armband (jag gjorde ett men det blev för litet så jag gav det till Greta (Ellz syrra). Sen fins det ju såklart mer detaljer. När jag kom hem var jag tröt, hade huvudvärk, ont i magen och röd som en tomat. Men jag är ändå så nöjd med dagen =) Om ni vill se mer bilder så kan ni kolla på hemsidan: http://www.svenskaskolanlanta.se/
Puzzi Puzzi <3 :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar